En rentabel nyhedsbrev-stil, der hjælper bevare mere af dine kunder

En rentabel nyhedsbrev-stil, der hjælper bevare mere af dine kunder

Når jeg taler med mange hjemmeside og business ejere, jeg normalt får stillet dette spørgsmål igen og igen få. Og det er “Hvad kan jeg gøre for at få flere kunder, klienter eller abonnenter? Nå er der en 1001 svar jeg kan give dette spørgsmål. Fordi der er så mange måder at finde nye virksomhed.
Problemet med at finde og reklame for nye kunder er, at det kan være dyrt. I bund og grund kunne det endda være et gamble at gaffel ud en masse penge på en ny reklamekampagne, fordi du virkelig ikke kender resultatet eller reaktion vil være. Dette gælder især på en ny reklame strategi. Hvis du kan lide en masse af fødevarevirksomheder vil du slap en annonce sammen og udgive den et eller andet sted, håber på bedst.
At gøre spørgsmål endnu værre… de fleste af virksomhederne, tid offentliggøre en annonce, der altid starter med en overskrift med deres firmanavn på toppen. Hvad de virkelig skal gøre er at sætte en stærk fordel for at starte annoncen som en overskrift, så læserens øjne fortsætte med at læse resten! Men denne artikel handler ikke om reklame for første gang kunder; Det handler om noget bedre, en mere overkommelig strategi med tillid og anerkendelse automatisk bygget!
Det markedsføring og opbygge et stærkt forhold til kunder og klienter, du har nu! Forestil dig, nogen har købt noget fra dig. De har tillid til dig og ser dig som en pålidelig kilde for dit produkt eller din service. Når de køber, ikke bare forvente dem til at købe fra dig igen. Du har virkelig brug for at bo foran dem. Og jeg mener ikke plage dem eller anvende salg højtryk. Der vil bare dræbe eventuelle fremtidige virksomhed.
Hvad du kan gøre er bruge denne afprøvede og effektive idé. Før jeg nævner, hvad ideen er, lad mig spørge dig om noget? Er du samler alle dine kontakt kundedata? Hvis ikke, start nu.
OK er her fortjenesten styrke, henvisning generering af tanken om, at vil pumpe i mere forretning for dig. Hver måned sender dine kunder eller e-maile dem et “specielt designet nyhedsbrev”. Et månedligt nyhedsbrev postkort, der lader dig kommunikere med dine kunder på en sjov måde, mens du er faktisk markedsføring for mere forretning. En sjov at læse månedlige nyhedsbrev, der giver alle slags hver dag rådgivning og tips. Dine gæster vil se frem til at modtage det hver måned, plus det vil helt sikkert få gået rundt. Typografien nyhedsbrev skabelon jeg taler om er en kæmpe postkort 8,5 af 11 ark papir 24lb eller 60 lb-karton (farvet). For- og bagside skal have pæne, korte artikler at læse, tips, gåder og vigtigst et par steder for dig at placere din månedlige specielle tilbud, kampagner og web adresse. Mail nyhedsbrev på karton og det vil få læst. Hvordan kan det ikke?
At sende denne nyhedsbrev ud hver måned er billigere og mere effektivt end at starte en ny reklame kampagne ad stykke. I virkeligheden, koster det 6 gange mere for at få en ny kunde, end i forhold til markedsføring til din nuværende kundegrundlag. Nyhedsbrev postkort jeg henviser til er et nyhedsbrev-skabelon, der kan gøre læsere/kunder livet bedre, hurtigere og nemmere. Det er alt om hvad gavner dem. De vil sætte pris på din månedlige nyhedsbrev.
Brug den hvis du ønsker at standout, gøre en forskel og imponere dine kunder. Dette er den mest magtfulde marketing stykke, der vil være i din besiddelse. Dette er en idé, der virkelig kan sætte et pænt løft i din bundlinje, fordi nu får du mere business fra dit nuværende, perspektiv og mistede kunder.

admin